Ціна (абонплата) | Кількість хвилин | Ціна хвилин понад тариф | Ціна підключення 1 номерний лінії | Підключення |
---|---|---|---|---|
71,50 грн | місяць | 600 | 0.0009 грн | хв | 399 грн | Підключити |
- Тарифи на міжміські/міжнародні розмови встановлюються відповідно до чинних нормативних актів в галузі зв’язку.
- Тарифікація встановлена згідно рішення Національної комісії державного регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ) №488 від 18.09.2018 р.

IP-телефонія в офісі:
що це і як працює
IP–телефонія – це телефонний зв’язок, який працює через інтернет. Принцип роботи IP–телефонії полягає в тому, що під час розмови ваш голос переводиться в цифровий формат і в такому вигляді передається через інтернет. Інша сторона, отримавши ці дані, розшифровує їх і відтворює голос, який і чує співрозмовник.
IP-телефонія
переваги для офісу
Простий принцип роботи забезпечує IP-телефонії цілий ряд переваг перед звичайними мережами:
- Ціна. В першу чергу IP-телефонія є дешевшим варіантом, так як абоненту не потрібно купувати дороге обладнання і утримувати штат обслуговуючого персоналу.
- Масштабованість. Число ліній IP-телефонії можна в лічені хвилини як збільшити, так і зменшити до необхідної кількості.
- Безпека. Завдяки цифровому формату сигналу його легко можна зашифрувати і захистити від прослуховування.
- Інтегрованість. IP-телефонія без проблем об’єднується з будь-якими CRM-системами та іншими бізнес-додатками: 1С, MS Office, Бітрікс24 і т.д.
Якщо до вашого офісу вже прокладений інтернет–кабель, то для підключення IP–телефонії вам буде потрібно лише зв’язатися зі своїм провайдером і запросити у нього дану послугу. Якщо ж кабель до вашого будинку ще не підведено, необхідно буде попередньо замовити його прокладку.
Налаштування IP–телефонії в офісі умовно ділиться на 2 етапи:
- Налаштування обладнання – підключення телефонів, установка необхідного програмного забезпечення, авторизація користувачів в системі.
- Налаштування сервера – призначення номерів під’єднаних пристроїв, установка шифрування, підключення інших додаткових послуг.
В першу чергу IP–телефонія допомагає економити на зв’язку. Можна купити номер в будь-якій країні і переадресовувати на нього всі дзвінки. При цьому і ви, і ваші клієнти будете оплачувати дзвінки за тарифами тієї країни, в якій куплений номер, навіть якщо ваш офіс знаходиться зовсім в іншому місці.