Останнім часом лави абонентів DTS-Internet поповнилися значною кількістю нових користувачів. У зв’язку з цим наша компанія рада повідомити про відкриття лінії технічної підтримки для своїх клієнтів, через популярні і ефективні месенджери Viber і Telegram. Заявки обробляються тільки в текстовому вигляді, в робочий час, з 9 до 18 годин.

Компанія DTS-Internet крок за кроком покращує якість технічної підтримки, і подібне нововведення дозволить максимально економити не тільки час абонентів при зверненні в службу підтримки, але і гроші при зверненні, перебуваючи в роумінгу.

На сьогоднішній день користувачі DTS-Internet мають можливість так само звертатися в службу технічної підтримки через чат, використовуючи Viber і Telegram, за номером: +38 (073) 71-99-000.

Share