Включення послуги – 0 грн. Раз на рік, сумарно до шести місяців.
- Якщо ви не плануєте користуватися Інтернетом деякий час (наприклад, в зв’язку з від’їздом), ви можете скористатися тарифом “Консервація лінії” – і абонентська плата не буде списуватися з вашого рахунку протягом усього періоду блокування!
- Заблокувати свій рахунок можливо подавши заявку зателефонувавши в контакт центру за телефонами: (073) 71-99-000, (099) 71-99-000, (068) 71-99-000, (056) 71-99-000 цілодобово.
- Заблокувати доступ можна на період 30 діб. Після закінчення заданого вами терміну блокування інтернет автоматично буде переведений в активний стан (почнеться щоденне списання грошових коштів до повного вичерпання Вашого балансу).
Опція доступна для замовлення на 1 календарний місяць і більше, активація доступна тільки з 1 числа. - Шановні абоненти якщо ви забули встановити консервацію лінії або не знали про таку послугу, наш фінансовий департамент зможе 1 раз зробити обнулення вашого балансу, за той час коли ви не користувалися. Наступного разу обнулення балансу буде не доступно і вам буде потрібно оплатити вартість інтернету в повному обсязі. Це пов’язано з тим що кожен місяць закуповується канал інтернету на активних користувачів.
- Зміна тарифного плану відбувається при наявності позитивного балансу на рахунку і після подачі заявки абонентом.
- Перехід між тарифними планами проводиться БЕЗКОШТОВНО.
- Зміна тарифного плану відбувається при наявності позитивного балансу на рахунку і після подачі заявки абонентом.
- Перехід між тарифними планами проводиться БЕЗКОШТОВНО
- Кидок портів для відео-спостереження (до 5 штук) здійснюється БЕЗКОШТОВНО