До квартири

30 Mbps
Без ліміту по трафіку

30 Мбіт/с

    90 грн | місяць
    50 Mbps
    Без ліміту по трафіку

    50 Мбіт/с

      130 грн | місяць
      100 Mbps
      Без ліміту по трафіку

      100 Мбіт/с

        160 грн | місяць
        500 Mbps
        Без ліміту по трафіку

        500 Мбіт/с

          450 грн | місяць

          Приватний сектор

          10 Mbps
          Без ліміту по трафіку

          10 Мбіт/с

            150 грн | місяць
            25 Mbps
            Без ліміту по трафіку

            25 Мбіт/с

              170 грн | місяць
              50 Mbps
              Без ліміту по трафіку

              50 Мбіт/с

                210 грн | місяць
                100 Mbps
                Без ліміту по трафіку

                100 Мбіт/с

                  250 грн | місяць
                  Ви поїхали у відрядження, на відпочинок або просто не можете користуватися послугою?

                  Тариф ``Консервація лінії``

                  Включення послуги – 0 грн. Раз на рік, сумарно до шести місяців.

                  * Правила надання тарифу:

                  • Якщо ви не плануєте користуватися Інтернетом деякий час (наприклад, в зв’язку з від’їздом), ви можете скористатися тарифом “Консервація лінії” – і абонентська плата не буде списуватися з вашого рахунку протягом усього періоду блокування!
                  • Заблокувати свій рахунок можливо подавши заявку зателефонувавши в контакт центру за телефонами: (073) 71-99-000, (099) 71-99-000, (068) 71-99-000, (056) 71-99-000 цілодобово.
                  • Заблокувати доступ можна на період 30 діб. Після закінчення заданого вами терміну блокування інтернет автоматично буде переведений в активний стан (почнеться щоденне списання грошових коштів до повного вичерпання Вашого балансу).
                    Опція доступна для замовлення на 1 календарний місяць і більше, активація доступна тільки з 1 числа.
                  • Шановні абоненти якщо ви забули встановити консервацію лінії або не знали про таку послугу, наш фінансовий департамент зможе 1 раз зробити обнулення вашого балансу, за той час коли ви не користувалися. Наступного разу обнулення балансу буде не доступно і вам буде потрібно оплатити вартість інтернету в повному обсязі. Це пов’язано з тим що кожен місяць закуповується канал інтернету на активних користувачів.
                  • Зміна тарифного плану відбувається при наявності позитивного балансу на рахунку і після подачі заявки абонентом.
                  • Перехід між тарифними планами проводиться БЕЗКОШТОВНО.

                  Примітки:

                  • Зміна тарифного плану відбувається при наявності позитивного балансу на рахунку і після подачі заявки абонентом.
                  • Перехід між тарифними планами проводиться БЕЗКОШТОВНО
                  • Кидок портів для відео-спостереження (до 5 штук) здійснюється БЕЗКОШТОВНО